Sunday, December 5, 2010

7 desember /Julebordsesong på Santinos

Da er Julebordsesongen igang og Angelo lurte på om vi ikke kunne si ifra hvor mange vi blir på tirsdag (7.desember) siden det er veldig fullt på santinos nå. Jeg lovte at jeg skulle gi et anslag i løpet av mandagen. Så hvis de som skal komme kunne ha sagt ifra her innen mandag kl 16 (Da reiser jeg fra jobb og har ikke mulighet til å sjekke nettet etter det!) så får jeg bestilt bord til oss!

Hilsen Nina

PS. jeg kryssposter dette på hobbyboden og på ravelry.

PPS: Det holder å si i fra på et av stedene! så går jeg ikke i surr

6 comments:

Anonymous said...

Hei!
Jeg lurer på om dere fremdeles har strikke-café?
hilsen Ingvild

kaos said...

Hei på deg, ja vi møtes hver tirsdag på Santinos. Håper vi ser deg der snart også. :-)

(På tide å oppdatere bloggen også, takk for påminnelsen) ;-)

Åse said...

Har dere et arrangement ifb Knit in public i år? Jeg har en ide jeg gjerne vil dele med flere strikkere :) Hvem kan jeg kontakte?

kaos said...

Du kan kontakte meg på typisk (ætt) mac (dått) com.

Jeg kommer nok dessverre ikke til å være i Oslo den dagen, men jeg kan formidle deg videre. :-)

k-

Anonymous said...

Hei!

Er det slik å forstå at dere har strikke-cafè hver tirsdag kl 17.00? Møtes dere andre dager i uka også (tirsdager er litt fulle for min del) eller vet du om andre strikke-cafèr jeg kan kontakte?

Mvh Ingvild

Nina said...

Har dere strikke cafe enda?